7 November

Jaha då var det bara att skaffa sej nya vinterskor då... Till att börja med i morse när jag skulle kolla ut för att se om det såg kallt ut så fick jag en chock.. Snö!?!?!? Ja det var ju inte mycket att göra åt det så jag grävde fram vinterskorna ur botten av garderoben och gick ut. Allt gick så bra tills jag klev av bussen vid Lidl här hemma för jag skulle handla på Bergslagshallen. Min högra strumpa blev blöt, blötare och sen helt sur.. Verkligen väldigt mysigt alltså.. Eller så kanske inte.. På lördag i alla fall ska jag alltså gå på bodypump eller inte förresten för Losan ska inte gå och jag kan inte låna bilen för mamma och pappa är i stan så då blir det alldeles för tajt om tid så då blev det ju inte så stressigt ändå då =P Åker med päronen in tar mej till Skopunkten hittar ett par skor och tar sedan bussen hem. Då kan jag piffa till mej till partyt på kvällen sen. Gud så bra det blev helt plötsligt.. =D







~You're beautiful, you're confusing
~

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0