5 November

Försökte skriva ett inlägg igår men när jag skulle publicera det så loggades jag ut och det vart skit med alltihop.. Sur blev jag då! Skrev ju om hur duktig jag vart som tränat, dammsugit, tvättat golv, tvättat 3 maskiner tvätt, diskat, fixat storkok och handlat. Jag var ju helt överambitiös. Ska rensa garderoberna och tvätta fönster med i veckan. Men ikväll måste jag plugga för imorrn är det litteraturseminarie.

Har vart i skolan idag och sen kom Losan in. Vi letade efter Manpower som inte var svårt att hitta men det var porttelefon så nu ska Losan spendera kvällen och morgonen åt att ha ångest över den haha =P Jag köpte grejer till julpysslet med så nu är det klart i alla fall =)

Tell me about it
Postat av: Veronica

Vi ska med ha julpyssel =) Nu är vi ju några stycken som kan samlas =) Och jo, jag använder inte min Facebook, ska gå in och ta bort den när jag känner att jag har lust för att ens se åt sidan. Så du vet, så behöver du inte skriva där, för jag ser det ändå inte. Bara på min MAIL som blir överöst med mail från alla möjliga som skrivit och skickat grejer där...störigt! Puss

2007-11-06 @ 08:41:08

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0