16 November

Jag har skadade grannar som sätter ihop möbler med skruvdragare och hamrar kl. 22.30 när en annan försöker sova.. Tack som FAN! Jävla mongoloider. Det är väl ingen med vett i skallen som gör det så dags när man bor i hyreshus..
Trött som ett as var jag när jag skulle upp i morse. Hade inte vaknat när jag skulle stänga av klockan så jag fumlade och satte den på snooze istället.. Sen gick det några sekunder så jag vaknade ordentligt och funderade på om klockan ringde nyss eller inte och det hade den ju. Resultatet var då uppenbart att jag var svintrött. För er som inte vet hur Josefin fungerar så snoozar inte hon för då kommer hon aldrig ut sängen. När klockan ringer gäller det att stänga av och gå upp oavsett hur trött hon än är annars hinner hon inte dit hon ska. I vanliga fall vaknar jag även lite innan eller samtidigt klockan ska ringa vilket också är att föredra mot att bli väckt när man sover.

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0