16 November del 2

Ja jag har stulat denna lista.. =P

Namn?
 Josefin Annika Eleonora Rönnebring 
Smeknamn? Jossan, Pingl, Muppefin bl. a.
Ålder? 23
Längd? 167 cm
Vikt? Hahah nästan lagom.. =P
Skostorlek? 36/37
Hårfärg? Brunt med ljusa slingor (brunrödguld på riktigt) 
Ögonfärg? Blåa
Tv-program? Grey's Anatomy,  Desperate Housewives, CSI, CSI NY, CSI Miami, Ugly Betty, Vänner, Criminal Minds, Brothers and Sisters, Christine, Room Service och säkert något mer som jag inte kommer på just nu.
Husdjur? En liten luddig katt vid namn Tindra
Höger- eller vänsterhänt? Höger
Favoritgodis? Det är nog choklad men jag tycker om massa annat med! 
Något du absolut inte äter? Fisk
Fisk eller badkruka? Badkruka jag är ju för tusan halvrädd för vatten 
Favoritväder? Det beror lite på men helst varmt utom på julen =)
Spelar du nåt instrument? Hahaha vilket skämt.. Har ni någon aning om hur det skulle låta??? 
Morgon- eller nattmänniska? Natt..
Sparare eller slösare? Hrrm slösa =/ 
Vem är viktigast för dig? Familjen och vännerna
Tror du på mirakel? Det vorde ju onekligen trevligt om dom fanns 
Ser du på kärleken som ett misstag? Njae egentligen inte.. Men den kan få en att begå sånna.. 
Hur många barn vill du ha när du blir stor?
 Vet inte.. Men 3 är väl lagom tror jag. 
Är du kittlig? Usch ja 
Snarkar du? Nope
Rädd för insekter? Över lag ja 
Största svaghet? Höhö det har jag ingen.. ;P *vissla* 
Om du fick välja en superkraft, vilken skulle du välja? Ingen aning.. Kunna tjyvlyssna på folk tror jag =P 
Chips eller godis? Beror på vad jag är sugen på 
Pizza eller hamburgare? Samma svar som ovan 
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?: Been there done that typ =P Har 2 tatueringar och en på g, 7 hål i öronen och ett i naveln =)
Vilken hand håller du gaffeln i? Fel
Gillar du att sjunga? Hellre än bra om man säger så =P 
Röker du?
Snusar du? Nepps

Tell me about it
Postat av: Tina

Toka, han är inte bara snygg, utan SNYGGAST!

2007-11-17 @ 00:08:57
URL: http://tinawina.blogg.se

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0