1 November

Var klara i skolan idag 1 minut över 1 vilket innebar att jag skulle haft 4 minuter på mej att hinna med bussen.. Fat chance lix... Men Linn sa att jag skulle hinna om jag åkte med henne till Haga och gick på där... Yeah right det gjorde jag ju inte (jag hade rätt!! =P). Problemet var ju då att det var skitlångt kvar till nästa gick men jag ringde till käre bror och hoppades på att det skulle vara någon hemma och det var det. Cajsa har sitt först lov nu det tänkte inte jag på =) Så jag åkte hem till dom och gnossade med ungarna. Cajsa ville att jag skulle spela schack med henne.. Ungen kunde ju reglerna vad gubbarna heter och hur dom fick gå... Jag är inte så himla bra på det där men jag vann i alla fall hehe.. Fick lära mej att de bönder som kommer över till andra sidan blir drottningar, remi innebär att ingen vinner och så blev jag lite klokare på det där med schack och schack matt =P Sen sa Cajsa att hon älskar mej... Tog några sekunder sen sa hon; Fast inte så som man älskar någon man är kär i alltså. Haha lite kul att hon börjar tänka på sånt =P Jesper använde mej som klätterställning och ville titta på mitt blåmärke på magen, alltså min piercing.. Vet inte varför han kalla det för blåmärke haha.. Snart kan han nog säga Josefin med.. Han har gått från Jofpepin till Jofefin nu.. =D Sen kom Susanne hem och hon hade köpt en liten halloweentårta som jag med fick äta av.. Så det oplanerade besöket blev lite längre än tänkt men det gör ju inget.. =)

När jag satt och väntade på bussen började jag kolla på alla som körde förbi och tänkte på vad dom kunde ha för liv.. Det slutade med att jag börja sura för jag kom fram till att deras nog var bättre.. Dom hade jobb, barn, respektive och bil.. Och där satt jag fattig, ensam och väntade på en sketen buss... BLÄ!!

Nu ska jag inte göra ett skit förrän träningen.. BAJS!


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0