Wei

Jaha då har jag hamnat här med då... Skyller på min kära kusin som inte medvetet har nåt med det här att göra men likväl är skyldig.. Haha.. Vet inte riktigt vad de här ska va bra för eftersom jag inte gör tillräckligt mycket i mitt liv för att det ska vara intressant för någon att läsa. Men va fan man kan väl pröva på det i alla fall.. Just nu har jag fullt upp med att fatta hur man ska fippla ihop allt på den här sidan. Jag är inte raketforskare direkt men jag kommer nog fram till nåt någon gång.. Så att jag fortsätter spana lite här så får vi se om jag löser lilla problemet.. Annars ringer jag någon som kan hehe..
Tjing!

Tell me about it
Postat av: Veronica

Haha! Där ser man, stolt kusin jag då =)Som kan påverka så dant =)

2007-05-17 @ 16:24:56

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0