Up and running

Eller kanske inte direkt springande men upp är jag.. Ska snart fixa frulle och läsa tidningen. Låter som en pensionär eller något bortsett då från att pensionärer äter sin frukost klockan 7 eller något och jag gör det klockan 12.30 haha... Sen blir det väl att dyka in i duschen och göra sig i ordning och sedan hitta på något spännande att göra.. Var ju väldans ambitös med mitt tvättande av golv och badrumsmattor och allt vad jag nu gjorde. Men jag skulle nog behöva tvätta lite kläder idag tror jag. Då har jag en sak på listan. Dyker det inte upp något mer kan man ju alltid titta på Mupparna hehe.. Det är bra skit alltså... Diggar Kermit och Rizzo the rat. Fast Rizzo är fan inte med i avsnitten.. Tur han är med i min muppfilm i alla fall... Och va heter han nu igen den där räkan.. Han är med kul haha.. Va fan dom är roliga allihop på något sätt..

Ikväll är det Criminal Minds på tv.. Det ska jag nog titta på om jag inte glömmer bort det. Men det bör jag inte göra. Sen är det Sverige dansar och ler efter det. Det bästa i det programmet är ju helt klart Henrik Schyffert när han kommer från svenskt näringsliv.. Kulekul är det. Men nu är det dags för frukost innan jag svälter ihjäl här.. Jag måste skaffa en betjänt eller något för tusan hihi..

See ya!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0