Stulet

Tre saker...

Tre saker som skrämmer mig:
Vatten, mörker och att en del har oerhört vrickade funderingar

Tre personer som får mig att skratta:
Losan, Hanna och Jim Carrey

Tre saker jag älskar:
Choklad, speciellt utvalda människor och min störda katt

Tre saker jag hatar:
Grodor, hjärnlösa typer och att de alltid regnar och blåser samtidigt när jag ska gå ut

Tre saker jag inte förstår:
Matte, rymdens storlek och hur en fjortis står ut med sig själv

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
Datorn, pennor och en massa skit

Tre saker jag gör just nu:

Lyssnar på Breaking Benjamin, skriver det här och messar med Losan

Tre saker jag vill göra innan jag dör:

Åka till Graceland, åka Harley Davidson och en amerikanare

Tre saker jag kan göra:
Sova, komma ihåg meningslösa saker och baka muffins

Tre saker jag inte kan:
Sjunga, bygga saker och flyga ett flygplan

Tre saker jag tycker du ska lyssna på:
Breaking Benjamin, Elvis och Jack Sparrows röst

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Sjunga, rita och dansa

Tre favorirätter:
Grillat, risgrynspudding och tacos

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0