Marknad

Ja fy fan för alla dessa människor som inte har en aning om hur man går framåt men vet precis hur man blockerar hela vägen... Skönt att vara hemma igen.. Men jag hittade strumpor till mig... Och så köpte jag till Losan med för hon jobbar. Sen fick jag dåligt samvete för mamma trodde jag skulle komma och hämta pengar hos henne och köpa strumpor till henne också. Brukar det men fatta som att hon skulle göra det själv i år så nu blev hon utan.. Typiskt.. =/ Hittade även ett armband och godisremmar. En asgod tuttifrutti smak måste jag säga och så självklart häxvrål..

Snart bär det väl av till Viberga för lite shopping.. Ska köpa mat och förhoppningsvis ett par byxor eftersom det är hål i alla mina.. Pappa ska komma hem från jobbet först.. När tusan det nu är...

Sen har jag även pratat med min syster.. Hon fråga om jag ville komma till dom på midsommar för Sofie, Joel och Gustav kommer. Så då sa jag självklart ja eftersom jag inte har ett piss att göra. Så då var det problemet löst lix..

So long suckers!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0