Jobbiga stockholmare

"Kändisarna tog med sina förväntansfulla barn och skeppades i buss till djurparken Kolmården utanför Stockholm för att spana på isbjörnar, vargar, ormar och apor."
Va fan skriver man i en tidning så får man väl veta vart ställena ligger och vad som finns där. Alltså Kolmården är ett samhälle och inte enbart en djurpark och det ligger utanför Norrköping och inte sketna Stockholm. Men det är klart är man en snobb så är väl Sverige indelat i Stockholm och utanför Stockholm... Dessutom om jag inte har helt fel så finns det inte några isbjörnar i djurparken längre. Och inte heller om man tittar på bilden med Arne Weise så håller han i en gosedjurstiger. Djuret är för i helvete prickigt!!! Jag tror att det är en snöleopard som jag har för mig dom skulle ersätta isbjörnarna med. Är man jornalist kan man väl varar det ordentligt och inte visa hur värdelös man är så alla kan läsa det. Anyway så ska ja hitta på något annat och göra nu. Det blir bio imorgon istället..

So long suckers!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0