Jamen för tusan!

Jorå nu har jag fixat till det.. Kom på hur det skulle gå till efter ett tags letande, svärande och hetsigt knapptryckande. Jag har även hunnit sitta och tänka på vad jag ska göra idag.. Och jag skulle väl inte vilja påstå att jag kommit fram till något revolutionerande direkt. har suttit och spelat på internet ett tag nu så jag skulle behöva hitta på något nytt.. Det jag är i störst behov av är att gå ut och gå men då lär det väl börja regna igen så jag bli dyngsur både fysiskt och psykiskt.. Men jag ska ta tag i det där snart.. Var för längesen jag gick helt enkelt.

Så på tv idag är det CSI Miami.. Blir skitirriterad på David Carusos eviga posande och solglasögonspåtagning.. Det ser så himla fånigt ut men lik förbannat sitter jag och glor.. Haha..
I övrigt är det skönt med ledigt. Skulle i och för sig behöva börja skriva min portfolio som ska vara inne typ 2 dagar efter vfun är slut.. Men det är ju fortfarande 2 veckor kvar så jag lär väl dra på det lite till antar jag.. Nu sitter jag mest och väntar på svar från satkärringen om jag blev godkänd på kompletteringen eller inte.. Känner jag henne rätt så finns det säkert något att klaga på. Ska bli skönt när man slipper henne.. Det är typ 1,5 år kvar men den som väntar på något gott... osv.

Näe men jag kanske skulle ta och dammsuga.. Det behövs och skulle blit gjort för några dagar sen men jag lyckades klämma in annat att göra istället.. Som vanligt.. Men städa är för jävla trist så det är ju inte så konstigt. Får se om jag lyckas tvätta golvet med haha.. Det bor ett ambitiöst litet troll inom mig men det har lite svårt att ta sig fram bland alla latmaskar inom mig.. Men nu så.. Bäst jag tar tag i det innan lusten försvinner...

Tjing!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0