Hallelåja

Igår så gick jag som skrivet tidigare ner till mamma på jobbet. Hon och pappa skulle handla så jag följde med till ICA sen åkte jag med dom hem. Fick lite kvällsmat där. Vi pratade lite om mitt liv med och kom fram till som följer;

Varken jag eller dom orkar flytta igen så pass snart. Dels för att jag har så jävla mycket skit och dels för att jag i så fall ändå kommer flytta igen när jag pluggat färdigt. Jag inser att jag inte pallar att flytta vartannat år, så jävla kul är det inte. Jag vill kunna sitta ner och bara bo någonstans ett tag. Och det stället är inte Norrköping. Så vi kom fram till som så att jag bor kvar här till jag är färdig med skolan och sen mina vänner drar jag åt helvete! Haha eller inte riktigt men i alla fall så ska jag då flytta dit där jag vill (och förhoppningsvis får jobb). Då ska jag hitta den där perfekta lägenheten och då ska jag göra i ordning den som jag vill.. Inte förr och inte senare utan när jag fått min examen då flyttar jag!

Jag vet dock inte riktigt vart.. Men jag gillar Dalarna och Värmland. Funderar lite på Västergötland också. Det kan bli att jag blir kvar här med. Men då vill jag bo i en sommarstad typ Sörping, Vadstena etc. Visst det kanske blir lite dött på vintern men whatever... Man lever ju ändå bara för sommaren hehe.. Och julafton.. ;D Anyway så kör jag på den planen så tror jag att livet ordnar sig till det bästa. Känns bra att ha bestämt det här nu. Tror inte jag hade kunnat bo i stan i ett och ett halvt år. Det är inte min grej riktigt känns det som. Jag trivs när det är lite mindre.

Nog om detta.. Jag ska ta mig till affären och köpa mjölk. Det ser ut som det skulle kunna börja regna när som helst men jag orkar inte vänta. Inte heller orkar jag ta med ett paraply så det är väl frågan om jag blir blöt eller inte haha... Det är ju inte så långt och gå så jag överlever nog lite väta.. Får se sen om det blir någon bio ikväll.. Losan, Jimmy och jag skulle kanske se Spindelmannen 3.

So long suckers!


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0