Haha nu minsann!

Yess ironin på g! Nu är det rosa.. Det är så vackert så mina ögon tåras.. Hrrm ja eller inte..

Yepp men då var klockan halv 5 då och inte mycket händer.. Alla jag prata med på msn drog så jag sitter och spelar ett spel som inte ens är kul men som jag spelar av någon anledning ändå... Kanske skulle ta och äta upp tacosen som blev kvar sen igår.. Det är ju så gott fast jag är inte så hungrig. Och colan tog slut. Visserligen är det gott med mjölk men cola passar ju lite bättre lix. Men sen då? Kanske skulle gå ut en sväng.. Möta mamma när hon slutar och traska med henne hem... Glo lite där en stund det skadar väl inte. Tiden går ju i alla fall...

Prata med brorsan förut och det är bestämt att jag ska vara barnvakt en sväng den 1 juni. Så jag måste be mamma och pappa om bilen. Jag behöver nog inte hämta barnen på dagis i alla fall så jag slipper spårvagnen.. Hade behövt betala för busskortet har gått ut och det blir inget nytt förrän eventuellt i höst om det behövs.
Nä men om jag ska bli klar till mamma slutar så är det väl bäst jag äter nu antar jag. Ska nog ringa och säga att jag kommer och möter henne med så vi inte missar varandra. Det vore ju till att ha gått ut i onödan.. Hahaha...

Tender love and care! *dooh*


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0