Gullebarn..

När jag kom idag så slängde sig 2 barn ut genom dörren "Hej Jossan!!". När jag kommer in så säger deras mamma att dom blev så till sig när dom såg att jag kom så dom snubbla över bänken i kapphallen när dom skulle ut.. Gulle dom..

Och nu kollar jag på AFV och det var en grupp ungar som var på något historiskt grejs me soldater och så från det vet i fan när men typ inbördeskriget i USA. Eller vad kriget nu hette haha.. I vilket fall så frågade en soldat om något av barnen visste vad kungen hette.. En tjej räckte upp handen och svara "Elvis". Go girl säger jag!! Hon visste hur det låg till alltså.. =P

Ikväll blir det att glo på tv.. Grey's Anatomy, Fråga Olle och Girls at the Playboy Mansion... Haha det är vad jag glor på...

So long suckers!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0