Fullt upp idag

Först var jag hos mamma och pappa och åt lunch. Christian, Susanne och Jesper (Min lilla jordgubbe, "Näää jag är ingen jordgubbe") var där. Cajsa var hos Astrid och lekte. Satt där och pratade lite men sen skulle dom åka till syrran och fira Fredrik eftersom dom är på Mallorca när han fyller. Mamma och pappa skulle till mormor och morfar för att fira mors dag och glutta runt eftersom det var Åbydagen. Så jag gick hem..

Satte mig och skulle skriva portfolio.. Det gick ju verkligen skitbra eller inte för jag kom inte på något smart att skriva. Men till slut knåpa jag ihop en av punkterna. Skönt det i alla fall.

Sedan hakade jag på Losan till Linköping för att träffa Emma. Vi fikade på Ikanohuset och sedan kolla vi i skoaffärer.. Självklart pekade Losan ut ett par skor som jag fick på hjärnan men inte köpte... Så därför så sitter dom som klister i huvudet på mig. Men jag köpte i alla fall ett par solglasögon på Inter Sport. Mina jag köpte i Danmark gick ju sönder typ en vecka efter jag kom hem.. Jävla smäck.. Vi drog ett varv till McDonalds och sedan till MAXI... Där peka Emma så klart på en bok om Johnny Depp.. Och HUR ska jag kunna gå ut ur den affären utan den boken?????? Nej precis så Josefin köpte den hehe.. Mycket trevliga bilder.. Ska läsa den sen med..

Efter allt detta bar det av till Losans stuga. Där höll dom på och skulle fylla poolen som det var hål i och annat krångel.. Så jag slog mig ner i hammocken och tittade på när andra arbetade haha... Sedan fick jag lite grillad korv med bröd och så satt vi och pratade lite grann.. Hälsade på kossorna med.. Losan stog o gjorde massa ljud som skulle föreställa råmanden kan jag tänka mig.. Hihi... Men dom kom ju i alla fall.. En dreggla som fan och en annan döpte jag till Mamma Mu.. Hon såg precis ut som henne..

Men dagen var inte slut där utan vi åkte hem... Snurrade ett varv med bilen och åkte sedan hem till Losan för att se Saw.. Jag hade inte så mycket att säga till om så det var väl bara att glo... Men det gick ganska bra.. Utom när han var i den lilla tjejens rum och i hennes garderob. Och sen den dockan som var med när tjejen med slita av munnen grejen filmades. Den dockan såg för jävla äcklig ut vill jag lova!! Så att när jag smält den här filmen kanske jag kan titta på de andra med för att få veta hur det slutar... När den var slut kollade vi lite på Animal Planet och sedan fick jag skjuts hem. Jag hade dött om jag skulle behövt gå...


So long suckers!


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0