Film

Jaha då har jag tittat på film med Losan. Vi såg En prinsessas dagbok.. Den första filmen.. Har den på VHS och den börjar nog flippa ur lite för det kom lite intressanta ljud från filmen.. Typ som det gömde sig lite gräshoppor i den haha.. Innan vi kolla film gick vi till affären och köpte godis och tacos för jag var skiiitsugen på det.. Och det räcker till imorgon med! YESSS!!! Nu är det Seinfeld på tv.. Ett ganska kul program. Gillade det inte i början men när man sett det några gånger så är det helt ok. Roligast är det ju förstås när i början när Jerry kör sin stand up grejja.. Men snart är det nog dags att sova.

Men shit pommes frites jag måste köpa kläder.. Fast jag har väl inte råd med det förrän i höst. Då ska jag banne mig åka till Ullared och shoppa loss!! Ingen kan stoppa mig och Losan du ska med! =P The shopping pingls lix.. Men nu i juni måste jag i alla fall köpa ett par nya sommarskor. Ett par sköna som man bara kan glida i utan problem. Ska till Skopunkten hade jag tänkt så det kanske blir 2.. För även dit hade jag tänkt dra med Losan så kunde hon ta ett par så det blir ett par gratis.. Hehe..

Eventuellt drar jag till Norrland i juni.. En gång kring den 9 då var det tydligen inflyttningsfest hos kusin Johan och hans Mona... Kusin Björn skulle åka upp så jag kunde hänga på och även hälsa på moster morbror och kusin Veronica.. Sen pratade jag med mamma i telefonen om midsommar.. Hon och pappa ska upp dit då och jag måste jobba. Men sen tänkte jag att jag kunde ta tåget upp på torsdagskvällen och åka hem på söndagen så jag har något och göra på midsommarafton.. Och jag tryckte nog på en dåligt samvete knapp hos kära mor för jag kanske fick dom att åka hem på söndagen så jag bara behövde åka tåg upp.. Hehe eller så ordnar det sig på något annat sätt.. Jag ska väl inte ta ut något i förskott men vi skulle prata om det senare.. Jeei!!

Men nu ska jag inte skriva mer här.. Dags att krypa till kojs snart.. Ska prata lite mer med Losan på msn.. Hon har så mycket roligt att säga.. Hrrm.. Not.. Mjehehe...

So long suckers!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0