En dag på Grynet

Fick mig lite skjuts till Grynet idag det var snällt.. Av någon anledning är det träligare att gå dit än att gå hem.. Vet inte varför men men...
Har i alla fall varit på utflykt till Lutans lekpark.. Efter lite gung, spring, blomplockning och tjo gick vi hem igen.. "Hej då lekparken." På vägen hem kunde vi konstatera att en tvååring och en treåring har väldigt svårt att gå och hålla i varandra utan en fröken mellan sig.. Det var vingel och stopp och titta hit och titta dit.. Hahah... Men hem kom vi... Hade rast, spelade spel, byggde "lägo" m.m. Det blåstes även bubblor i burk. Vatten och diskmedel i en burk och barn utrustade med sugrör sen var det bara att blåsa.. Efter moget övervägande och en munfull diskmedelsvatten bestämde sig ett barn för att leka med parkeringshuset istället.. De andra blåste hej vilt. Vid mellanmålet funderade vi på att skicka in 2 barn till den där mustaschtävlingen för prostatacancer. Dock under de fingerade namnen Olev och Gickad... (Det är nämligen så de uttalar varandras namn) Men sen kom vi fram till att mjölkmustasch kanske inte räknades.. Men söta va dom! Efter lite "HAHAHA" och "Det där var inte loligt" så var mellanmålet slut blöjbyten startades sen var det dags att gå ut. Således även tid för mig att gå hem. OCH jag kom ihåg att köpa saft till den lilla vernissagen imorrn... Jag är helt enkelt för bra!

Nu sitter jag även och väntar på svar från skitkärringen.. Hon ska alltid skicka sina mejl om man är godkänd eller inte i sista jävla minuten sista jävla dagen vilket innebär att jag nog får det om 8 minuter. Förutsatt att det inte ska gå 10 dagar för då får jag vänta 3 dagar till.. Skulle inte förvåna mig ett skit...

So long suckers!

Tell me about it
Postat av: Veronica

Hur gick det?

2007-05-21 @ 19:17:10

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0