Det har uppstått situationer..

Idag har jag som vanligt varit på Grynet.. Vi var på vernissage idag på Lejonet. Det gick bra, dom var så duktiga och snälla så.. Vräkte i sig popcorn gjorde dom med haha..

Något trevligt och bra är att jag ska jobba där onsdag och torsdag. Eventuellt på fredagen med det beror på hur dags jag ska vara i stan för att vara barnvakt åt de små kottarna därinne.. Ska ringa till bror och höra med han exakt hur läget ligger.

När jag klev upp idag hade jag ett par hela jeans. Nu har jag inga.. Upptäckte hål i dom på eftermiddagen.. Ska stryka på lappar men det håller ju inte så jättelänge...

Nu har jag precis varit ute och gått.. Det var skönt och behövligt... Har slarvat med det på senare tid. Måste bli ändring på det nu. Ska väl ta mig en dusch snart och sedan kanske gå till mamma och pappa och hämta rabarber... Eller så gör jag det imorgon så kan jag fixa rabarbersoppa i helgen.. Gudars så gott.. Mmmmm..

So long suckers!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0