Yeah!

Gårdagen var väldans tillfredställande måste jag säga. Tiden gick fort på jobbet och jag blev helt frälst i japanska korsord.. Har bara gjort ett i och för sig men det va skitkul! Sen när jag kom hem gjorde jag väl inte så mycket för jag var astrött men sen gick jag och köpte godis. Kollade The fast and the furious... Snygga karlar, snygga bilar what more can a girl ask for?? =P Ja lite mer kanske men men haha... Det var i alla fall en helt ok dag tyckte jag.

Idag har jag plockat i ordning, tvättat, diskat, slängt tidningar, mjölkpaket, flaskor och städat badrummet. Jag har varit för jävla duktig helt enkelt.. Och då sov jag ändå till 1.. Va skönt det var då lix! Kunde sovit längre men som tur var gick jag upp för mamma ringde en stund efter så jag inte lät som jag sovit så länge hehe.. Men nu vill jag inte städa mer.. Fortsätter imorgon när jag kommer hem från en lite utlflykt jag ska på med mamma, pappa och syrran.. Fredrik skulle inte med för han ska spela golf..

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0