Onsdag

Jaha ja vad har hänt idag... En kund skulle drömma om mig i midsommar sa han.. Men jag klarar mig nog utan det måste jag säga.. Han är inte direkt läcker hahhahaha... Eeew.. Annars har jag varit borta och ätit gott.. Mumselimums och tack för det! =P

För några dagar sen hade jag skitskumma tankar. Blev lite djup eller något tror jag... Låg och tänkte på mitt liv.. Vad som hänt och vad som händer. Vad man kunde gjort annorlunda och om man skulle göra något på ett annat sätt om man fick chansen.. Helt klart finns det ju en sak som jag verkligen inte skulle göra igen.. Isch men det är nog faktiskt det enda som jag verkligen ångrar och vill ha ogjort... Annars har jag nog skött mig ganska bra.. Eller en sak till förresten kan vi ta bort.. Halva för trots allt var det ju lite av en erfarenhet... Ganska modigt av mig faktiskt.. Men det som hände efter kan vi ju lägga ner.. Sen funderade jag på dom som är döda. Man kan ju inte ändra det direkt men kanske så kan man träffa dom mer innan det händer. Fast på något sätt är det ju jobbigt att veta när dom ska dö. Men Bengt kanske skulle kunnat leva om man visste vad som skulle hända så han kommit till sjukhuset tidigare... Men usch det är bara jobbigt att tänka på allt sådant. I alla fall så ledde det till att jag hade svårt att somna och sen när jag väl gjorde det så drömde jag massa konstigt och mindre roligt..

Anyway nu ska jag inte skriva mer här.. Dags att sova tror jag, är lite trött för jag kommit i säng lite sent 2 dagar i rad nu när jag glott på Star Wars. Har en film kvar men den tar jag nog imorrn skulle jag tro...

Natti natt!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0