Min fredag

Igår var jag som sagt då barnvakt åt Cajsa och Jesper.. Hämtade dom på dagis och sen tog vi spårvagnen hem. Kollade Den lilla sjöjungfrun sen kom brorsan hem och det var dags för mig att åka... Jag kan lugnt säga att jag inte hade en aning om att det tar 25 minute att åka från Haga till centrum.. Sån jävla kö och folk körde inte när de va tomt i rondellen eller grönt.. Sen när jag skulle betala så står det en framför mig o möljer. Gräver i fickan efter mynt letar i en hög i handen... LIxom jag hade inte tiiiid att stå och vänta på han!!! Till slut i alla fall kunde jag få min biljett så jag kunde gå och kolla på PIrates. Så bra så bra!! Det blir nog fler gluttar på den vill jag lova hihi...

Idag ser det varmt och skönt ut ute.. Får se vad jag hittar på.. Mamma och pappa är i stan just nu så jag går nog inte till dom än.. Kanske gör det senare. Men nu ska jag äta frukost..

So long suckers!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0