Midsommarafton

Japp då var det över. Var hos syrran och Fredrik... Kusin Sofie, hennes Joel och deras Gustaf kom dit också.. Och Kenta förstås haha.. Gustaf va så himla sötnöt.. Bara 7 veckor, en riktig liten pluttnutt.. Nu blev jag mer bebissugen men det får väl kanske vänta lite... Har ingen pappa, inga pengar, inget jobb och ingen bra lägenhet.. Så jag får ha lilla skrutt som min bebis så länge.. Men det blir bra för hon är med söt.. =P

Trött som fan är jag idag. Blev väckt klockan 9 för alla var visst morgonpigga och glada hahah... Ska hoppa in i duschen snart och sen ska jag inte göra ett skit.. Förutom gå och mata katten och vattna blommor.. Men det får bli lite senare kanske då det förhoppningsvis slutat regna.. Hrrm.. Som att det kommer hända..

Jäjä.. Bye!


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0