Måsjävlar

Jaha här går man lugnt och fredligt hem efter att ha lämnat bilen och vad händer?? Jo dom förbannade måsasen har häckat vid Metallen igen och deras ludna lilla skitunge är ute och knallar på andra sidan vägen. Mamms och papps Mås blir purkna och tror av någon anledning att jag vill ha lilla skitungen fast jag försöker gå hem till mig så dom börjar typ fejkattackera mig.. Trodde dom tänkte skita på mig först då hade jag fan gått hem och hämtat bilen och sen kört över ungfan som hämnd. Men nu gjorde dom inte det så jag slapp att utföra en sådan brutal handling.

Vidare har jag haft seminarie med en styck purken lärare och en styck ganska glad lärare.. Fast den purkna var rätt glad ändå haha.. Så nu är det bara ett seminarie kvar sen är det slut för den här gången och så startar år 3 den 20 augusti tror jag det var.
Varmt är det... Väldans varmt ska nog sätta mig på balkongen lite grann. Skulle varit guld med en kall cider.. Mmm...

Prata med Fredrik förut och vi kom fram till att vi var mogna nog (att inte fråga syrran med eftersom det är Fredrik som fyller år men jag inte kunde komma på lördag innan jag åker till Hanna och Johnny för att fira Fredrik för syrran skulle göra annat *dooh*) att jag skulle ringa på söndag när jag var hemma igen så kunde jag nog komma då istället.. And that's it..

So long suckers!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0