Helgen!

Fredag:
Var iväg och glassade på dagen.. Sen var det dags för kalajs för Fredrik fyllde 31. Fick gott att äta! När alla andra åkt hem var Björn och jag kvar för vi skulle testa Buzz som Fredrik fått i present. Men så hitta dom inte handkontrollerna till Playstation så det blev inget med det. Vi spelade ett annat spel istället.

Lördag:
Åkte på inflyttningsfest hos Hanna och Johnny i Örebro. Det var roligt men man passade väl inte direkt in. Typ alla hade gått i Fellingsbro och var värst konstnärerna och poeter och jag vet inte allt haha.. Men det funka.. =P

Söndag:
Åkte hem från Örebro... Handlade, satte mig på balkongen en stund och svettades haha.. Sen la jag mig i soffan och somnade.. Hade ju trots allt sovit i mindre än 6 timmar. Sen kollade jag första halvan av Trolltider.

Måndag:
Ska nog se andra halvan idag tror jag när jag jobbat på Grynet. Ska hinna baka en kladdkaka med. Om jag inte smälter bort till dess för satan i gatan vad varmt det är! Höll på att storkna när jag blåste håret isch... Men nu ska jag nog plocka ihop lite mackor att ha till mellanmålet..

Tjing!


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0