Gillar inte rubriker

Idag har det inte hänt så mycket.. Har jobbat och frusit som vanligt.. För förra sommaren svettades man ihjäl och nu fryser man till is.. Men vi lyckades nog hitta ett bra läge idag... Velade över om jag skulle springa/gå när jag slutat.. När jag kom hem hade jag bestämt mej att inte göra det så jag åt. Men sen kunde jag inte sitta still längre så då tog jag mej ut i alla fall... Och hoppades att det inte skulle börja regna på mej.. Det gjorde det inte heller och det gick asbra att springa.. Den här gången lyckades jag nog med 2km av 4... Men fortfarande inte sammanhängande då haha... Känner mej så duttig =P Men pga maten kändes det som jag skulle behövt spytt några ggr..

I övrigt har den här dagen varit rätt skön eller vad man ska säga.. Jag har haft en jättebra känsla hela dagen... Vet inte vad det är men det känns dom det är något som ska hända. Något kul.. Vi får väl se om det är så. Hoppas det! Jag vet ju vad jag skulle föredra att det var.. Hihi..

"Anything you can do I can do better. I can do everything better than you"  Kollade Mupparna igår.. Miss Piggy har stans skönaste kommentarer.... Visserligen var det där från en sång men i alla fall.. Haha...

Elvis has left the building!


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0