Då var det dags...

Det är för jävla mycket skitsnack här i krokarna har jag märkt.. Förstår inte vad det är som är så svårt? Det går alldeles utmärkt att prata med mig om det är något som inte passar istället för att ta det med andra.. Borde inte vara så svårt att inse heller att saker och ting har större chans att förbättras om man kommer till mig om jag nu gjort något.. En hel del säger mig att jag inte gjort särskilt mycket men jag kan ju ha fel. Inte så troligt men inte heller helt otroligt kanske.. Men i vilket fall så finns det en enkel regel när det gäller mig.. Om man inte vill prata med mig, så måste man inte. Det är helt frivilligt och jag tvingar mig inte på folk.

I övrigt är det kattmatning och promenad som gäller idag. Har varit riktigt slapp med det nu ett tag.. Måste bli bättring på det helt enkelt! Gav mig till och med på att springa lite igår. Det försvann helt enkelt inte tillräckligt med negativ energi när jag gick.. Kanske blir lite idag med vi får se. Laga mat till imorgon ska jag väl med göra. Jobbar hela dagarna nästa vecka så jag får inte gå hem och äta.. Så jävla tråkigt att laga mat när man kommer hem klockan 18... Men ett nödvändigt ont antar jag.

Drömde något skumt inatt.. Först så drömde jag att jag gifte mig. Fast jag vet inte riktigt med vem haha.. Kommer inte ihåg exakt men jag tror jag kan ha en aning om vem det var... =P Sen blev jag väckt... Så när jag somna nästa gång så höll jag på att jaga terroister och smög runt och letade bad guys och tog massa kort på hus där dom höll till och grejer... Jag har drömt den drömmen förut.. Men bara en gång tror ja... Det finns bara 2 drömmar som återkommer ofta. Den ena har att göra med vår sommarstuga vi hade. Vi är där och gör saker men varje gång så ska vi inte ha den kvar. Det är typ som jag drömmer om sista dagen vi är där fast med olika händelser hela tiden. Den andra är min lilla mardröm tror jag.. Jag hamnar i en tornadoflock eller vad det nu kallas. Massa tornados överallt men jag drömmer alltid att man kan kasta saker i dom så de blir som hål för då försvagas dom. Skitskumt det där... Men inte så trevligt att vara fast i en sån storm. Men jag brukar vakna innan jag blåser i väg eller något.

Det finns en gräns även för mig. Den är nådd och korsad nu...




Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0