Worst day ever

Nästan i alla fall.. Var så jävla förbannad på förmiddagen så det fanns inte.. Kunde knappt va trevlig mot kunderna heller.. Blev bara värre när dom svassade in med ett flin och skulle vara trevliga.. *BLÄÄ* Anledningen till detta underbara humör ska jag inte ta upp här.. Har vart på dåligt humör sen i onsdags men idag var värsta hittills. Hoppas det bli bättre nu... Det blev lite bättre när jag såg att jag får mer i lön än jag räknat med. En hel del mer... =)

Ikväll blir det att läsa Harry Potter.. Eventuellt ska jag hem till mamma och pappa och kolla på Det våras för sheriffen. Eller mamma visste inte om hon ville se den.. Jag tror inte jag sett den förut och enligt min syster så ska det vara dubbelt så roligt att se den med pappa för han garvar så tårarna sprutar... Det kan man ju inte missa =P

Imorgon ska jag upp så jag kan gå och köpa sista Harry Potter boken så fort som möjligt.. Ska bli så himla kul att får veta hur allt slutar.. Men jobbigt att inte ha någon att prata om det med sen... Denna mening betyder; Hanna för bövelen köp boken och LÄS!!!! Sno den om du måste... Låna den från biblioteket vad som helst men läs den!!!! =P

På söndag blir det mer Harry Potter då jag, Losan och Jimmy ska se femte filmen.. Den kommer bli så bra så bra.. Kan ju inte skriva för mycket här då blir Losan putt på mej när hon läser.. Hehe... Vi skulle äta innan tydligen.. Jimmy ville det och eftersom jag är fattig så skulle han bjuda mej.. Gulle han... Där har du en karl att hålla fast i Pingl lilla.. ;P And by the way pingldingl.. Orden positiv och Josefin tillsammans är inte någon existerande kombination.. Haha... 


Tell me about it
Postat av: Losan

Det är det visst de sluta va NEGATIV!!!! =P

2007-07-22 @ 10:55:05

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0