Tisdag

Jahapp då var den här dagen snart slut... Har jobbat och lagt pussel bara haha.... Lagom ansträngande... =P

Igår fyllde syster 31 år så vi var där på kalas... Fick hemgjord pizza och kladdkaka med grädde. Mycket gott... Hon fick ett pussel av mej i present. Ett sånt där man inte lägger det som är på locket utan det som dom på locket ser.. Så jag lånade ett av hennes andra pussel som är av samma typ men som heter Destiny så man lägger dom på locket hur dom ser ut i framtiden... Det är mycket roligare än vanliga pussel tycker jag..

Just nu sitter jag på msn... Snart börjar Gilmore Girls.. Lite surt att det är sista säsongen bara.. Men men säg det som varar för evigt... =P Ja det finns ju vissa saker som jag hoppas kommer göra det.. Eller i alla fall tills man dör haha...

Tjing tjong!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0