Släktträff

Den var jättekul... Vi åt asgod mat och satt och snacka och greja från 4 till halv 2... =P Jättekul att träffa Daniel igen med. Nu kändes det på något sätt tråkigare att han bor i Australien... Förut så var det ju lite svårt att fatta eller vad man ska säga så då tänkte man inte på det på samma sätt men nu när man har träffat han och vet att han ska tillbaka så blev det annorlunda haha... Lilla Gustaf hade växt massa med. Blivit lite rundare... Men fortfarande en gulleplutt så klart.. Gullade massa med mina sötskruttar också så klart.. =) Det var helt klart en lyckad kväll!

När vi kom hem så gick jag en sväng med Losan.. Det var skönt om man bortser från alla små fyllon som skulle hem och vi hade lite saker att prata om.. Vid 4 var jag hemma igen så då kröp jag ner i sängen.

Nu är det frulle som gäller och så pratar jag med Losan på msn...

Bye bye lingonpaj!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0