Nu minsann får ni veta saker om mej..

PERSONLIGT:
Vad heter du: Josefin Annika Eleonora Rönnebring 
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Om jag blivit en kille skulle jag hetat Alexander eller Sebastian tror jag..  
Vart bor du: Finspång
Hur lång är du: 167 cm
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Någon obestämd brun, röd, guldigfärg.. Men nu är det svart 

BRUKAR DU:
Snoka i andras badrumsskåp: Nej men jag tittar om det är öppet..  
Peta dig i näsan: Det händer förmodligen 
Titta på dig själv i spegeln: Ja lite för mycket kanske 
Gnälla: Haha all the time 
Skrika: Jeppa på katten 
Sova: Gör jag för det mesta mellan 8 och 13 timmar 
Ha ångest: Ja då det har jag..  
Skada dig själv med flit: Njae det verkar lite onödigt tycker jag 
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej helst inte.. Man vet ju inte va som händer då...  
Drömma: Nästan jämt 
Mardrömmar: Det händer väl men inte så ofta och inte så jätteäckliga
Drömma sexdrömmar: Hahah jodå det med 
Ta droger: Bara sprit och godis.. =P 
Försöka vara annorlunda: Jag håller mej till att vara mej själv 
Klä dig i svart: Allt som oftast 
Gå till kyrkan: Inte om ingen döps, gifter sej eller dör... 
Gå i skolan: Japp 
Ljuga: Helst inte
Hata folk: Haha nja hata är väl att ta i.. Men jag kan tycka fruktansvärt illa om många
Lita på folk: Ja det gör jag om dom inte bevisat att det inte går...  

VEM:
Saknar du: Farfar 
Vill du döda: Öh eh jag vet inte....  
Rörde dig sist: Tindra
Vill du slå: Höhö bör inte nämnas här =P 
Kysste dig sist: Niklas 
Vill du kittla: Jag kan tänka mej att ge mej in i en kittelbusfajt med Johnny Depp
Kramade du sist: Jaha ja det var nog mamma 
Vill du prata med: Tja mamma antar jag för jag måste ringa till henne 
Skrek du på sist: Tindra
Vill du vara som: Mej själv vem annars? 
Sårade dig sist: Jaha ja det var väl Niklas igen då.. Fast ändå kanske inte... Jag vet inte
Vill du bli galet full med: Min Pingl så klart! Men Filip och Fredrik lär ju vara roliga typer att festa med. 
Gjorde dig riktigt glad senast: Eh hmmm... Martin tror jag... =P Fast det vet han inte om...  
Fick du sms från senast: Det var minsann Anna det 
Ringde dig senast: Mamma igen då.. haha 

HAR DU:
För många vänner: Absolut inte! 
Förföljelsemani: Nja inte om jag inte övertalar mej själv om att det är någon bakom mej 
Tvångstankar: Dit räknas väl att är det mer än en nypa som behövs för att hänga upp ett klädesplagg på tork så ska det vara samma färg på dom. Sen har jag lite annat mysko för mej säkert.  
Någon annan psykisk sjukdom?: Nej det har jag nog inte..  
Någon fysisk sjukdom: Öh eksem typ?
Någon skada: En skada?? Skoskav.. =P
Färgat håret: Yess svart it is 
Brutit några ben: Nej det har jag inte 
Några piercings: Massa hål i öronen än så länge 
Egen dator: Ja då min lilla skithög till Acer laptop 
Bra självförtroende: Det duger skapligt för det mesta 
Kysst någon: Ja då 
Haft sex: Hellz yeah hahaha 
Köpt kondomer: Nej
Sagt "jag älskar dig" till någon idag: Räknas katten? 
Bjudit ut någon: Eh det vet jag inte.. Säkert min lilla Pingl... =P 
Varit kär: Absout
Dumpat någon: Nej
Stulit någonting: Haha ja det har jag faktiskt..  
Lämnat landet: Ja det har jag några ggr..  
Rymt hemifrån: Nej det verkar dumt...  
Tuttat eld på något: Ja stearinljus, grillar och veden i öppna spisen...  
Gjort någonting olagligt: Ja jag hade ju stulit saker.. Men annars är jag nog ganska duktig.. Hehe...

HUR:
Går du: Med den ena foten framför den andra... Och så byter man annars blir det lite hoppigt 
Svarar du i telefonen: Jag brukar klämma ur mej ett fint litet; Aaa de e Josefin..
Fördriver du tiden: Framför datorn, tv:n och i sängen... Men det händer att jag gör annat.. =P 
Tjänar du pengar: På sommaren genom att jobba annars från snålcsn 
Ofta bäddar du sängen: Aldrig
Ofta diskar du: För sällan men kanske ett par ggr i veckan
Ofta städar du: Aldrig... Hahaha... När jag känner för det 
Många stör du dig på: Eh hrrm ja det är en hel del stackare som inte ens gjort nåt haha
Ofta träffar du din familj: Jag träffar nog mamma och pappa oftast.. Sen kommer syrran och sist brorsan.. Men det blir ganska ofta ändå..  

TROR DU:
Att du kommer bli något: Jag är redan bäst! 
På gud: Nej
På rymdvarelser: Ja det gör jag.. Haha jag drömde om sånna inatt..
Att folk tycker om dig: Det finns nog ett fåtal... 
På liv efter detta: Jag hoppas på det 
Att fiskar kan tänka: Njae det beror väl på vilken sort 
Att du kommer leva länge: För evigt!! Hahahaha 

VÄLJ:
Katt eller hund: Katt
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Sex eller kyssar: Båda
Telefon eller internet: Telefon
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Jag ligger nog väldigt lika på den..  
Leva eller dö: Leva

KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka: Har ingen sommarjacka... Så det blir en tröja 
Vad använder du just nu för skor: Dom jag känner för
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Massa nya som jag ska köpa i Ullared 
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Tror typ 300 kr 
Vad har du för jeansstorlek:  Jaha det var ju oxå en fråga... Typ 31-34 kanske?
Vad har du för skostorlek: 36/37
Vad har du för tröjstorlek: M eller L 


SENASTE PERSON SOM..
Du pratade med: Mamma (skulle ju ringa henne som sagt) 
Du gick på bio med: Losan 
Du gick på stan med: Losan
Du kramade: Mamma
Du pussade: Tindra
Du hade sex med: No comments 
Som såg dig gråta: Ja det borde väl va Tindra 
Skällde på dig: Folk verkar inte våga skälla på mej.. Jag får höra det på omvägar...  


HAR DU NÅGONSIN..
Sagt "jag älskar dig" och menat det: Absolut.. Annars håller man käft 
Bråkat med ditt husdjur: Om du bara visste..  
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Haha ja nästan i alla fall..  


STUFF:
Är du ensam nu: Tindra är alltid hemma 
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Typ alla 
Vill du gifta dig: Så klart jag vill 
Vill du ha barn: Som faan!!! Typ NU! 


EXTRA STUFF:
Tar du droger: Nej
Vad är du mest rädd för: Ojdå mycket, vatten, mörker, smärta etc. 
Vilka kläder sover du i: Mjehe inte mycke du...  
Vart vill du gifta dig: I kyrkan fax.. Eller utomhus om de e garanterat fint väder 
Vem hatar du verkligen: Jag vet inte 
Kör du bil: Ja det gör jag.. Snor mamma och pappas oftast.. Annars kanske Losans.. =D 
Har du ett jobb: Över sommaren 
Gillar du att ha folk omkring dig: Det är trevligt 
Är du ett hälsofreak: Haha nej men jämfört med förr så ja =P 
Har du någon tatuering: 2 

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
Haft sex: Nej
Gråtit: Lite halvt 
Köpt någonting: Biobiljett, Grilled Chicken va den nu hette på mcd, tacos, godis, chips, läsk sen var det nog inget mer. 
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Så klart jag har
Velat säga till några att du älskar dem: Ja det har jag nog...
Träffat någon ny: Räknas alla som va på bion, mcd och i affären? 
Saknat någon: Ja hela tiden 
Kramat någon: Nej 
Kysst någon: Nej


VILKEN..
Tidning läser du: NT och Aftonbladet 
Vilken buss åker du oftast: 410
Frisyr har du nu: Den snyggaste på länge 
Dag fyller du år: 28 september 


SENASTE..
Film du såg: Pirates of the Caribbean - At worlds end 
Sak du stal: Ja det var några lekasaker på Telleskogs när jag var kanske 11...  
Mat du åt: Macka och Oboy 
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig gjort det... Vet inte ens var det finns ett..

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0