Liseberg

Jag, Losan och Jimmy gjorde LIseberg igår.. Så jävla kul var det!!! Vi hade kanonväder och åkte Rainbow, Balder, Kanonen, Tornet, Kållerado, Skeppet och så gick Losan och Jimmy Hotellet Gasten med.. Jag väntade utanför eftersom jag ansåg det var bäst för min hälsa haha... Sen skulle vi åka Flum Ride med. Och när vi stod i den kön så börja de störtregna... Det regna så in i helveta och vattnet rann innanför tröjan så det var helt äckligt haha... Men i alla fall så var man ju redan dyngsur när man skulle åka den där och det är väl bra antar jag.. Frös som fan gjorde jag sen i alla fall.. Vi skulle ha åkte Uppswinget med men där satt man bara fast i midjan så då tänkte jag inte riskera mitt liv i den.. Losan och jag tog sånna gamla kort med... Bordelltema körde vi med haha.. Så står det över bilden; Ladies of Breeding hahaha... Vi gick och kollade på handavtrycken som finns där med.. Och jag jämförde min hand med Magic Johnsons.. Haha min fick typ plats i hans handflata =P Som ni kanske ser..

image4


Sen så skulle Losan och Jimmy köpa lotter innan vi åkte. Jag hade inga pengar så jag tittade på haha... Jag och Losan hade köpt varsina Arnebollar (sånna diadem med 2 fjädrar med bollar på toppen. Ett par blåglittriga med guldkrona på var det) Och då när jag väntade på dom så kom det en liten söt norsk pojke som tittade på mej med världens största leende och sa; Titta vilka roliga snören mormor! Hade han bett om dom hade han fått dom direkt för han va så gullig.. =P Sen åkte vi hem och det var väl i rättan tid för sen börja det regna nästanpå (om möjligt) värre än när vi stod i kön till Flum Ride.. Det var helt klart en lyckad dag och idag är det som det ska, lite mörbultat och ont i fötterna haha... Blir inte mycket gjort idag skulle jag tro.. Hahah... Kanske lägger in någon mer bild senare... Håller på och får en massa från Losan nu.. =)

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0