Kalas

Jimmy fyller år imorgon så jag var där på kalas idag.. Fick kakor och wienerbrödsbullar och en päronbakelse.. =P Mmmmmumma gott var det!! Och mätt som ett as blev jag.. Hade fixat skitsnygga och roliga paket. Det ena speciellt var roligt för en viss sak hahahahaha.. =D Sen gick jag med Losan när hon skulle till jobbet.. Lite kvalitetspingltime.. Nu spelade jag ett spel med han över msn.. Jag vann som vanligt för Jimmy är dålig på spel haha.. Och jag är kung!! Ja nästan.. Mohahaha....

Nu är det dags att sova.. Spännande dag imorgon... Ganska så i alla fall, tillräckligt för att jag ska bli lite nervös.. Hihi men det gör inget.. Det blir nog bra tror jag.. Hoppas jag.. =)

Hej hopp gummisnopp!


Tell me about it
Postat av: Losan

kommer gå så jävla bra hahaha

2007-07-13 @ 12:13:34

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0