Helg helg!

Idag ska jag och Losan ner på Sommarrocken, Finspångsrocken eller vad det nu kan tänkas heta nu för tiden... Emma skulle nog följa med också.. Och så skulle hon komma hit och titta på kort.. Trevligt med lite besök tycker jag! Tur lilla Pingl messade och väckte mej kvart i 12 för Emma skulle komma 3 och jag skulle fixa med lite grejer först... =P Men jag tror det blir en rolig dag idag faktiskt... Hoppas det i alla fall! =)

Igår eller i natt var jag och hämtade Victoria och Fredrik i Ramstorp. När jag kommer dit så sitter det en groda på plattorna innan den lilla trallen eller vad man ska kalla det utanför dörren. Den satt mitt på och den hoppade dessutom så det fanns inget säkert avstånd att ta sej förbi och ja vägrar kliva över den. Men jag insåg att jag inte kunde stå där hela kvällen så jag tog ett djupt andetag och hoppade typ förbi den och sen fort ringa på så hörde jag nån vråla att det var öppet så jag slängde mej in genom dörren typ haha... Sen när vi skulle gå så fick Fredrik gå ut först och kolla om den var borta.. Och det var den så då slappna vi av lite syrran och jag. Men så titta jag ut och då självklart så får jag se årets största jävla äckliga snusk till groda ligga och sprattla i Busters vattenskål. Satan i gatan vad jag ville spy kan jag lova. Magnus tog skålen och skulle släppa iväg den och Fredrik så klart gav en detaljerad beskrivning av hur grodan förvandlades till Batman för Magnus kastade iväg den.. Då ville jag spy ännu mer.. Jag slapp i alla fall köra på någon älg eller något annat monstrum till djur när jag åkte dit och hem. Och det var inga grodor på vägen när jag lämnat bilen hos mamma och pappa... Nu ska jag duscha mej lite och fixa med det jag skulle..

Hej hopp!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0