Fredag idag

Jaha ja men den här dagen gick ju ganska bra faktiskt... Tror jag.. Trevligt var det i alla fall att prata =P
Maritas sista dag idag med.. Nu har hon semester. Jag fick 2 halsband av henne för det.. Jättefina!! På måndag är det dags att arbeta med mammsen sista 4 veckorna. Det blir nog bra.. Nu har jag bakat muffins och väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga den. Sen ska jag och Losan ge oss ut på promenix när alla glada människor gått hem från dom..

Imorrn är det släktträff på pappas sida.. Men bara fastrar och kusiner med respektive och barn då så inte så himla många.. Men ändå 16 st.. Shit fantomen vad mycket det låter ändå haha... Daniel är hemma med så det ska bli skitkul att träffa han igen. Var väl typ 2,5 år sen. Men så är det när en del flyttar till Australien. Lite svårt att bara komma och hälsa på då..

Men nu ska jag hänga tvätt..

So long suckers!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0