Finspångsrocken

Den var jag på igår med Losan, Jimmy, Emma och Jim var faktiskt med också. Det var kul... =) Inte så bra musik dock.. Eller jo Backwardness var ganska bra men eftersom Rickard fick eld i ansiktet så kunde dom inte spela klart.. Haha egentligen inte kul men lite komiskt i alla fall... Men då spelade dom Metallica så det var ju himla schysst.. Mycket bra mycket bra.. Satt mest och snacka vid ett bord.. Var inne 2 ggr på Ettan första gången satt jag och prata med mr. P =P Trevligt trevligt... =) Sen så blev jag attackerad av någon brud när Losan va på toa som hade sett oss utanför Perfect och bara var tvungen att fråga om vi var syskon.. Och oh my god och i Finspång har man ingen privacy blabla så helt plötsligt så hade vi 3 och en tjej till som var där någon diskussion som jag och Losan snabbt gled förbi så vi kunde ta oss ut igen haha... Vi gick hem vid 12 för Losan skulle upp och jobba klockan 6 på morgonen.. Så idag är hon jättetrött... =/

Mycket rolig kväll faktiskt igår... Sen när jag skulle sova så gick ju inte det heller... Första timmen så tänkte jag så dant så det var ju därför =P Men sen va fan sov jag inget förrän typ 4 eller något. Så jag är med trött som ett as men jag får i alla fall vara hemma idag. Ska ringa lilla kuselini som fyller år idag så fort hon tagit sej från sin karl till sina päron.. =) Men nu ska jag svara på lilla messet från Louise fiiis.. =P Och sen duscha..

Hej hopp!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0