6 december

Idag fyller gulleungen 4 år.. =) Han var med i NT.

Gjorde omtentan imorse. Den här gången så borde jag klarat den tycker jag. Och gör jag det inte vete fan hur det ska gå till. Efter tentan var klar gick jag på stan med Alex.. Skulle hitta dom sista julklapparna. När jag stog och letade till syrran kom Kattis också.. Hon gick en stund med oss till hennes kompis ringde då drog hon och jag och Alex gick till Kupolen. Sedan shoppades vi vidare. Jag hittade förresten en skitsnygg tröja på New Yorker för 79 kr som jag var tvungen att köpa så klart.. =P Men jag hittade inte julklappar till mer än syrran så jag gick ett varv på Finspång när jag kom hem så nu är jag äntligen klar! Blir så trött på folk som inte kan önska sej något när det är svårast i världen att handla till dom.

Tell me about it
Postat av: Cissi

hahahahqh, där var duuuuuuuu allt rolig!!! :P joorå, hon shoppade piercingring och jag almenacka! :D

2007-12-07 @ 22:44:36
URL: http://avanak.blogg.se

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0