26 December

Tjofadderalla så jävla utan röst man kan vara! Måste prata lite med mej själv så den kommer igång tror jag. Får sjunga i duschen kanske... Råkade sova lite länge idag. Vaknade vid 11 och tänkte jag kunde sova en liten stund till och vaknar 10 i 2... Men jag var ju trots allt ute igår så... Det var väldans mycket folk på Nice vill jag lova. Och som vanligt börjar folk slåss precis där man står.. 10 pers eller något vevar med nävarna på varandra och några brottas på golvet... En del roar sej på konstiga sätt... Men annars fanns det ju folk där man inte sett på svinlänge... Så det funka trots att jag var förkyld. Fast i slutet fick jag förbannat ont i huvudet.

På dagen igår var jag hos mamma och pappa och käkade. Syrran, Fredrik, mormor och morfar var där med. Sen vid 18.00 bar det av till Losan och JImmy.

Anyway idag blir det att frossa framför tv:n...

Tell me about it
Postat av: Cissi

han är sjukt snygg i den filmen : )

2007-12-26 @ 15:41:02
URL: http://avanak.blogg.se

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0