25 December

Igår var det julafton och det var kanonkul som vanligt!! Fast på kvällen blev jag lite hängig och kände mej sjuk =/ Men nu är det nog ganska lugnt fast jag är förkyld... Men det viktigaste är att jag ska kunna ta mej ut ikväll och det klarar jag =)

Fick jättebra julklappar.. Typ allt jag önskat mej =D

Från mamma och pappa: Vincent Lucky thirteen, en hårblås, en plattång, 2 cider och en mycket snygg tunika/klänning som jag ska ha ikväll.

Från mormor och morfar: En biocheck och Harry Potter och dödsrelikerna.

Från Victoria och Fredrik: The Bourne Ultimatum och en t-shirt från Gina Tricot.

Från Christian, Susanne och barnen: Gummiband att träna hemma med, ett träningslinne och ett presentkort på Stadium. 
Beach 2008 lix hahaha (behövs för jag kände mej som en fläskkorv efter julbordet och allt fika igår)


Från Losan och Jimmy: 2 smycken till naveln


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0