23 December

Fredag:
Var på Systemet och fipplade lite hemma... Sen kom syrran och Fredrik och kollade på Harry Potter and the Order of the Phoenix och fikade. Jag fick en STOOR Toffifee ask för jag vart tomte i Lotorp med. (Borde fått 2 med den där nära döden upplevelsen) Mohahahhaha

Lördag:
Var med mamma och pappa hela dagen. Först åkte vi till stan och sen till Viberga. Hemma hos dom fick jag mat, fläskfärsjärpar med sås, potatis och lingonsylt. Gud jag döööör vad gott det är!! Efterrätten var Brulépudding.. Också svinagott! Sen så skulle mamma göra skinka. Jag hjälpte till att griljera den. Sen gjorde vi ischoklad. Så jag har massa massa =D Är fortfarande lite lost på hur man träffar formarna med chokladen men jag prövade lite så jag är inte lika borta haha..

Idag, söndag:
Idag ska jag hem till Losan och Jimmy. Vi ska spela Cluedo haha... Får se hur det går. Nu håller jag på att tvätta. Ska snart duscha, raka benen och måla naglarna för den som är intresserad. Sen får vi se om jag hittar på något mer eller om de är klara med bastandet med Alpo då...

Imorgon är det julafton!!! *wieeeee* GOD JUL!!!!


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0