2 December

Idag är det min dopdag.. Mycket viktig dag haha!

Fredag: Losan var här och åt. Jag gjorde plättar för första gången. Det blev ganska bra faktiskt =) Sen pratade vi massa i flera timmar. Ganska seriöst faktiskt men det är bra det med ibland.

Lördag: Då var det julklappsshopping med syrran. Hittade ganska mycket faktiskt. Bra saker.. =) Blev klar med några stycken. Sen åkte vi till brorsan och firade Jesper. Han fyller 4 år den 6 december. Han fick värsta rockiga tröjan av mej och en gitarr av mamma och pappa så han blev så himla gullig. Såg skittuff ut för han var blå i håret med för dom hade varit och klippt sej.. =P När vi kalasat klart där så åkte vi till mormor och morfar och åt gröt och fikade där med.

Idag: Idag har jag diskat och fipplat lite. Mamma och pappa skulle komma hit på adventsfika. Jag hade bara pepparkakor så jag gick och köpte en Vienettatårta. Mamma hade med sej lite bullar också. Sen tittade vi på en film och nu har dom gått hem.. Fast mitt i filmen så hör jag att det låter som något går sönder så jag trodde Tindra hade ner något i badrummet.. Men när jag kommer ut så brinner det i värmeljusstaken. Trodde min lilla muckla som jag har på byrån i hallen hade börjat brinna så hjärtat hoppade över ett slag när jag funderade på hur jag skulle släcka den så fort som möjligt. Men det brann "bara" i hela värmeljuset så pappa tog ljusstaken och gick till köket och la ett grytlock över. Och det som lät var glaset som sprack.. Och det är ett jävla tjockt glas så det blev nog varmt som fan...

Nu ska jag kolla lite Vänner innan det är dags att hämta Losan och Jimmy i stan.


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0