16 December

Idag är det 10 år sedan farfar gick bort... Så idag ska jag tänka lite extra på honom.. =)

Igår var jag på min kusin Sofies barns dop.. Vi kom precis när det skulle börja.. Vi skulle åkt kl 12.00 men halv (samtidigt som jag kom ut ur duschen) ringer mamma och säger att dom tagit fel på kyrka och att vi måste åka kvart i 12. Yeah ok no pressure lix... Men jag var klar 10 i och fick sminka mej i bilen haha... Men sen var det ju fan aslångt till den där kyrkan den låg ju typ på andra sidan Linköping långt ut i skogen. Men syrran och Fredrik var ännu senare för så vi var inte sisit i alla fall.. Hehe.. Men vi kunde ju inte rå för att det blev som det blev så det var lugnt.. Och dom hade varit där precis innan ett med så... I alla fall så var det ett trevligt dop. Alla satt uppe vid altaret i en halvcirkel så det var väldigt personligt eller vad man ska säga. Gustaf var så himla söt.. Han stod i sin pappas knä och slog sej på bröstet med båda händerna haha.. Lite macho försökte han nog vara.. =P Och Cajsa och Jesper var duktiga och satt still.. Eller ja Jesper höll sej på stolen i alla fall men han tog av sej tröjan, sen började han frysa och ville ha "tjöjan" igen. Sen frågade han Susanne vad det skulle blir för mat idag "jag äj hungjig". Han fick ju såklart också syn på tavlan på väggen bakom altaret "stoj tavla, stoj tavla, stoj tavla..." Men han viskade hela tiden och störde inte dopet så han var himla duktig ändå.. =) Sen skulle vi åka till Sofie och Joel och äta och fika. Vi var där först tillsammans med min "farbror" Lasse, hans nya, Leif och Sonja. Som jag för övrigt inte sett på hur många år som helst... Sen kom resten av härket utom Sofie och Joel så vi stod utanför och frös en stund och Kenta skällde som en stolle därinne =P Sen kom dom i alla fall så vi kom in och kunde äta och babbla hur mycket dom helst. Dom hade det jättefint. Jag vill flytta!


Nu ska jag pyssla lite i min lägenhet... Hej hopp!


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0