Svullar pizza

Blev så sugen på pizza efter Losan och jag vart och hämtat min Harry Potterbok hos Hannas föräldrar... Köpte mej en calzone och nu börjar det strama i midjan på byxorna så det blir att häva sej i soffan sen.. =P Anmälde mej och Losan till pumpen nästa lördag. Skönt att Korpen börjar igen så man får röra på sej lite.. Har varit dålig på det i sommar.. Eller det var en period som jag höll igång men sen började det regna, jag hade inte tid, det var något bra på tv, jag ville kolla på film etc... =P Men nu så passar det bra med lite träning... Torsdag, lördag och söndag kommer jag gå.. Anettes pass är roligast så.. =)



Wings of tomorrow - Stratovarius

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0