Stugbesök och kräftskiva

I fredags var jag med Losan och Jimmy på Smultronstället. Sen åkte vi till deras stuga där vi bastade, grillade och spelade spel. Det var kul! =) Sen när jag skulle åka hem så var det helt stjärnklart ute.. Så himla fint det såg ut som taket på Hogwarts ungefär.. Hur många stjärnor som helst!

Igår var det kräftskiva hos mamma och pappa. Som vanligt var det jag, syrran, Fredrik, brorsan, Susanne, Cajsa, Jesper, mormor och morfar som var där. Ungarna är lika snuttiga som vanligt, kräftorna luktade och såg lika äckliga ut som förra året och allt var allmänt kul.. Men jag kom typ nästan sist på 5-kampen haha... Jag är så himla dålig!! =P Fast det var nog en dålig dag för i vanliga fall är jag ett proffs... Hrrmm... Mjehehehe...

Jo då... Det går nog framåt tror jag.. Hoppas jag... =)

Tell me about it
Postat av: losan

hoppas hoppas hoppas

2007-08-19 @ 15:35:14
URL: http://pingldingl.blogg.se
Postat av: veronica

när jag kommer hem och så, då ska jag ta med mig lilla Groten ner till Norrköping i några dagar och hälsa på alla. Känns som en evighet sen. Visa han hur jag bott/växt upp. Och träffa släkten. Han ska förhoppningsvis med på mormors 75års dag. Eller, det är ett måste!!! Puss

2007-08-20 @ 15:08:52
Postat av: Tina

Haha, vadå, ska de inte vara massa mjukporr och fina scener i Die Hard? Oj va jag måste va förvirrad=P Hahaha... och du kräftor är bland de goadeste man kan äta, så de så!!!

2007-08-22 @ 09:53:34
URL: http://www.tinawina.blogg.se

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0