Sockerberoende

Ja har visst blivit sockerberoende jag.. Har ätit lite för mycket godis den senaste tiden. Så jag tänkte jag skulle bara äta på helgen nu.. Så igår när jag vakna så var jag till att börja med skittrött.. Det hade bara att göra med att jag inte gått upp så tidigt som jag varit tvungen nu på hela sommaren. I alla fall så mådde jag illa för jag var så trött så jag kunde inte äta upp min frukost. Men sen på dagen när jag kom hem så fick jag nog lite abstinens. Hade ont i huvudet, kände mej skithängig och fick typ svettningar med jämna mellanrum... Tror det var lite vätskebrist inblandat med. Men det var inte förrän jag tog ett glas oboy som det lugnade sej lite. Men tyvärr inte så mycket.. Hahha... Men just då insåg jag att mitt sockerintag kanske var lite väl häftigt... Dessutom sov jag som fan, 50 min på bussen in till stan, 50 min på bussen hem och sen 2h i soffan... Nästan 2,5 tror jag förresten.. Sen sov jag som en stock inatt och var faktiskt relativt pigg när det var dags att ta sej upp kl. 6.50... Sen däcka jag på bussen igen som vanligt.. =P Imorgon är jag ledig så då ska jag ta mej till Soloteket och sen ska jag dra med Losan och hitta en hårfärg till mej.. Tänkte ta någon mörkare brun den här gången... Som smälter in mer med min vanliga hårfärg så kanske man kan slippa den brutala kanten som blir av utväxten hahahaha.... Mamma kunde hjälpa mej och färga det imorgon med så är man snygg i håret på fredag när man ska till lilla Emilie på kalas/inflyttningspartaj..

Idag när jag var på affären så fick jag värsta frossan... Köpte baguetter, grillad kyckling, potatissallad och gurka så när jag kom hem gjorde jag en tacobaguette och en kyckling/potatissalladbaguette.. Mmmmmumma =P Mätt som ett as blev jag med.. Så jag satt och kände mej svullen i soffan ett tag och läste ut boken jag höll på med. Har en till som jag ska läsa.. Får försöka göra det så fort som möjligt för snart rasar väl skolböckerna in... Men jag brukar ju inte ha några problem att läsa ut böcker som är bra.. Hehe...

Nu har jag kollat på So you think you can dance utröstningen.. Alla mina favoriter klara sej! Mest håller jag på Pasha... Han är duktig. Eller det är dom allihop det skulle ju va guld värt att kunna dansa som dom.. Men men jag kanske har någon annan bra kvalitet vad vet jag.. Ska bara hitta den haha...

Yess jag lyckades hitta en av dom braiga låtarna jag letat efter från soundtracket till Fast and the furious... Nu är det bara en kvar men den verkar fan omöjlig att få fram... Men jag kanske har tur en vacker dag..

Nu är det dags att krypa ner i sängen och börja i lilla boken!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0