Smultronstället

Mamma tyckte vi skulle åka till Smultronstället idag så skulle hon bjuda mej på glass som tack för i sommar... Hon skulle bjuda pappa med men han glömde hennes kavaj så hon blev sur så han fick betala själv hahahahah.. =D I alla fall när vi kom dit så sitter brorsan där med familjen.. Det var oväntat.. Medan vi åt våran glass så gick dom upp för Ramunderberget så vi var klara lagom när dom kom ner. Så vi följde med dom hem och fikade. Cajsa visade mej vilka kläder som hon ville ha i deras kataloger som dom fått och jag visade vilka jag skickat efter och Susanne suckade och sa men det är ju dom kläderna jag skulle ha haha.. =P Sen busade jag massa med Jesper.. Höll på att garva ihjäl mej åt han för han sprang runt i Cajsas rosa grodfötter och sen tappade han den ena.. Oj jag tappade min ena grodf... Grodf.. Grodfo... Grodfött! Söta unge.. =) Deras grannes hund var ute med.. En leonbeger är det, stor som ett hus.. Han sprang efter alla som gick på den sidan trottoaren och skällde på dom.. Och han är ju inte direkt liten.. Härja fram och tillbaka som en jävla kalv typ... Men han är söt =)

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0