Sista dagen

Japp imorgon är det sista jobbdagen... Det känns riktigt skönt att slippa gå dit mer förutom som kund då haha.. Sen finns det väl några små faktorer som gör att det är lite trist att inte jobba där mer. Men det ordnar sej förhoppningsvis på annat sätt.. =) Förmodligen kommer jag aldrig mer jobba där med tanke på att det ska läggas ner. Nästa sommar är det visserligen kvar men det lär ju inte vara så man tjänar på att jobba där direkt..
Imorgon ska jag i alla fall möta mamma utanför Åbergs så ska vi köpa något gott till kaffet (som jag inte dricker haha). Sen ska jag vänta på att dagen ska ta slut så den glädje jag kände när jag började plugga kan infinna sej. Då när jag visste att jag inte skulle behöva jobba där mer än på somrarna så var jag så glad. Och nu när jag inte ska dit alls mer jösses jag kommer dansa hela vägen hem.. =P


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0