Örebro

Idag har jag varit och solat lite grann... Och äntligen har mina skolböcker kommit så dom hämtade jag när jag gick hem. Dumpade kartongen på mammas jobb och lånade en påse. Pratade med trevligt folk där men kände mej inte direkt fräschast i stan så jag gick hem och dushade haha.. =P Sen drog Losan och jag till Örebro och hälsade på Hanna och Johnny. Gick ett varv på stan, fikade och så köpte jag 2 tröjor på Gina Tricot för 198 kronor.. Sen åkte vi hem och nu var jag hos mamma och pappa och hämtade kort från min födelsedag förra året. Det intressanta är att jag inte hade något att klaga på på mej själv på kortet men dock på mej själv som jag ser ut nu jämfört med då.. Ser helt smal ut och jag lyckas till och med se vettig ut på bilderna.. =P Men det är tur i alla fall att Korpen börjar igen snart.. Alltså inte för jag är tjock nu men jag behöver nog röra lite på mej tror jag hehe..

På lördag är det shopping i Ullared som gäller.. Ska bli kul med massa nya kläder!!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0