Lördagkvällen

Var hemma hos syrran och Fredrik och spelade Guitar Hero... Typ världens roligaste spel... Gick asdåligt först när jag bara fokuserade på vilka knappar på gitarren jag skulle trycka på men sen när jag började lyssna på sångaren och trummorna så gick det lite bättre... =P Körde bara på easy så klart men jag prövade en medium.. Då fick man använda 4 knappar istället för 3 så det vart assvårt haha.. Sen kom förstås Fredrik och skulle vara proffsig men det är ju lite fusk för han kan ju faktiskt spela gitarr... =P

Sen när jag kom hem till mamma och pappa för att lämna bilen så spelade dom På Spåret men Annika och Mats.. Så då blev jag helt plötsligt frågeuppläsare... Mamma krossade mitt arma Ferrarihjärta när hon inte kunde svara på vilket djur som var avbildat på deras emblem... Men men haha.... =P Detta resulterade i varje fall i att jag inte kom i säng förrän halv 3 typ. Det blir visst inte alltid som man tänkt sej haha..

Nu ska jag pyssla med annat!
Tjo o tjim fiskstim!


Tell me about it
Postat av: emilie

lägg aev! jaeg äer sämart!
Oh, jag vill med prova guitar hero!

2007-08-12 @ 16:51:41
URL: http://freakincage.blogg.se

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0