Jag får för i helvete krupp!!!!

OOOOOOHHHHHHHHH!!!!! Jävla skitfolk kommer in på mitt jävla skitjobb!! FAAAAAN va trött jag blir... Och inte nog med det när man kommer till affären så hostar en jävla gubbe på mej.. Vad är det för sätt?!?!?! Gubbjävel!! USCH jag är så sur och arg och förbannad och jag vet inte vad.. Men Losan och jag och eventuellt Emilie ska in till Världens och äta när Losan slutat... Det är vid 8. Jag ska fan ha en cider... Egentligen är jag värd en hel massa stycken men ha råd att köpa dom då lix på ett uteställe.. Näe du det blir det inget med. Nu ska jag sätta mig i soffan och läsa och sura tills vi drar...

BAJS!!!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0