Ipod och böcker

Ja idag har min Ipod kommit.. Det var då fan inte lätt att fixa det där.. Tur jag har Jimmy att trakassera så det blir som det ska.. =P Men det kan inte vara lätt för han när jag är så himla trög hahhahaa... 2 böcker har jag fått med. Dock ingen av dom jag skulle ha till dom här seminarierna.. Mejlade Bokus med för dom e så jävla sega med sina.. Andra som beställde efter mej har redan fått sina för längesedan. Tycker det är dåligt av dom. Får väl se vad dom säger... I alla fall ska jag sova när jag är klar med Ipoden... *pust*

Tell me about it
Postat av: Kusin Vitamin

Vad skrev du på din Ipod sen då? Vart det nå finurligt?

2007-08-28 @ 18:32:52

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0